Kaj nam sporočajo koledarji Majev? (5. del)

0
574

 

Kozmična usklajenost Majev

Obstaja zgodba, da so Maji prišli iz globokega vesolja, da bi se tukaj skupaj s planetom Zemlja in bitji tega planeta dalje duhovno razvijali. V času njihovega bivanja na Zemlji so morali prenašati breme tukajšnjega časa, ker so bili vezani na cikluse časa, ki so se jih kozmično zavedali, naš čas in prostor pa sta linearna in globljih oziroma višjih duhovnih sfer naš um še ne more dojeti, ker smo še preveč vezani na materialni svet.

Danes živi na območju Gvatemale, Hondurasa, Belize in Salvadorja nekaj milijonov Majev. V skladu z majevskim verovanjem se novo leto začne po koncu wayeba – petdnevnega obdobja tistih preostalih petih dni v letu, ki jih Maji uporabijo za razmišljanja, meditacije, načrtovanja in zastavljanja ciljev. Proslavijo ga z verskimi obredi, ki jih v noči z nedelje na ponedeljek po vsej Gvatemali vodijo etnični glavni starešine. Naj omenim samo dva majevska modreca.

Veliki majevski starešina Tata Pedro Cruz živi v višavjih Gvatemale in je pomemben član Odbora majevskih starešin Atitlan. Leta 2005 je bil svetovni ambasador miru. Predstavljen je v knjigi: 2012:Od ljubezni do moči k moči ljubezni.
Veliki starešina Don Alejandro Cirilu Perez Oxlaj
, z majevskim imenom Wakatel Utiw (Potujoči volk), je trinajsta generacija iz družine majevskih zdravilcev. Sveto zavezo je prejel pri trinajstih letih. Je predsednik Narodnega odbora majevskih starešin Gvatemale, v katerem je 440 modrecev obeh spolov, ki predstavljajo 23 etničnih skupin Majev, ki živijo v Gvatemali. Čuva modrost majevske kozmologije in po vsem svetu razlaga majevske prerokbe o glavnih spremembah, ki se bodo zgodile v tem stoletju. Je zdravilec in deluje kot usmerjevalec zdravljenja na globalnih nivojih.

Maji se zavedajo, da so zemeljska bitja izgubila naravno sposobnost, da bi se prepustila naravnim časovnim ciklusom, kar njim predstavljata svetloba in kozmična energija. Kozmični Maji prav tako vedo in opozarjajo, da mora to linearno življenje človeka preiti v večdimenzionalno in da oni ne bodo več omejeni z zemeljskim dojemanjem časa. Nesebično nas opozarjajo in spominjajo, da smo mi sami v resnici Maji in da se lahko spomnimo naše resnične narave, če le odvržemo omejitve, ki so v našem materialnem in duhovnem telesu in nam to preprečujejo.

Preučevanje zapuščine in izročil Majev je podobno raziskovanju ledene gore. Večina je očem skrita, sledijo si nova in nova spoznanja. Dobivamo sporočila o obstoju nekaterih kozmičnih ras, ki so se prizemljile in jih karakterizira 20 kinov. Teh 20 kinov je razdeljenih na štiri "gradove”, ki jih opisujejo štiri barve: rdeča, bela, modra in rumena. Obstaja tudi peti, zeleni grad, ki predstavlja višji duhovni predel, v katerega vstopajo štiri rase. Očitno je, da so se te štiri rase prizemljile na različnih kontinentih našega planeta in se nato pomešale z drugimi narodi. Ne pozabimo, da so Maji poznavalci časa in prostora in da koledarja niso od nekod prinesli, ampak so univerzalne kozmične principe in njihovo delovanje jasno prepoznali celo na tem drobnem, v oddaljenem delu galaksije izgubljenem drobcu, ki ga predstavlja naš planet.

 

Raziskovalci majevskih koledarjev

 

Glavni majevski zapiski so bili uničeni v roparskih in uničevalnih pohodih Evropejcev – tako tabel datumov in njihovih razlag skoraj ni ohranjenih. Preostale zapise hranijo evropski muzeji, ki nimajo dovolj znanja, da bi jih dešifrirali in razumeli. V času 500 letnega osvajanja in zatiranja starih znanj, verovanj, religij in učenj, so različna majevska plemena privzela različne dneve začetka novega leta, vendar so najnovejša odkritja pojasnila in označila prav ta datum, 26. julij, kot začetek ciklusa sončnega leta. Ni čudno, da se je takoj po začetku uskladitve leta 1992 pričelo najbolj nevihtno leto v znani zgodovini. Maji so to zmogli napovedati že davno. Leta 1993 sledijo poplave, leta 1994 komet, imenovan P/Shoemaker-Levy trči v Jupiter. V tem času se je začela tudi vojna na Balkanu.

Zelo prepričljive so razlage, ki pojasnjujejo, da se pri iztekanju zadnjih peščenih zrnc v peščeni uri čas pospešuje. Dogodki se vrstijo s težko opisljivo hitrostjo, karma človeštva se vse intenzivneje čisti. Seznam raziskovalcev, arheologov, etnologov, antropologov, matematikov, umetnikov, arhitektov in njihovih razkritij skrivnosti iz zapuščine Majev je vse daljši. Tukaj omenimo le nekatere: Anthony Aveni, J. E. S.Thompson (1898-1975), Michael D. Coe (1929-), Joseph T. Goodman (1838-1917), Juan H. Martinez-Hernandez, Tatiana Proskouriakoff (1909-1985), Yuri Knorozov (1922-1999), José Argüelles (1939-), Carl Johan Calleman, Alberto Hagar Gonzalez, Ian Lungold (1949-2005), John Major Jenkins (1964-), Miguel Angel Vergara Calleros, Daniel Stone,Erik Solis Puga, Carlos Morales-Aguilar, Ivan Šprajc, James Aveni, Richard D. Hansen, Cynthia Signet, Leonide (Lennie) Martin, Star Johnsen-Moser, Frank Waters, Barbara Hand Clow, Carlos Barrios, Kenneth Johnson, Alberto Hagar Gonzales, Flordemayo, Andrew Harvey, Barbara Marx Hubbard, John Kimmey, John Perkins, Llyn Roberts, Daniel Pinchbeck, Richard Tarnas ….

Izmed Slovencev, ki s svojim predanim raziskovanjem širijo vedenje o koledarjih Majev, omenjam naslednje:

Šprajc Ivan je arheolog, etnolog in doktor antropoloških ved. Sodeloval je v mednarodnih raziskovalnih skupinah mehiškega nacionalnega antropološkega inštituta. Poleg mnogih raziskovalnih poročil in strokovnih člankov je ena najnovejših objavljenih študij (skupaj s Carlosom Morales-Aguilarjem in Richardom D. Hansenom) iz leta 2009 Early Maya astronomy and urban planning at El Mirador (v Anthropological Notebooks 15 (3): 79-101).

Blanka, Maginja Blinkita (Mavrična Jaguarka) avtorica knjige Maya Tzolkin 2012.

Darko Slovenc (Rdeča Magnetna kača) organizira seminarje o uporabi majevskih koledarjev (e-mail: dare.slovenc @ arsis.net) in drugi.

 

José Argüelles je čovek, ki mu je majevski koledar postal strast že v otroštvu in je vse življenje posvetil proučevanju astronomije in kulture staroselcev Amerike. Argüelles je razrešil in razkril nekatere zelo pomembne drobce skrivnosti in principe delovanja in razlaganja koledarja z imenom "Začarani Sen". To mu je uspelo z neumornim preračunavanjem specifičnih datumov v zgodovini te civilizacije, kakor tudi datumov, ki so pomembni v času predvidenega razpleta in časovnega skoka, ki se mu nezadržno približujemo.

Jose Arguelles je v življenju botroval mnogim manifestacijam, ki so velikemu številu ljudi omogočile spoznati njihov položaj v času. Arguelles je uspel natančno določiti zaključni potek majevskega koledarja v letu 1987, medtem ko je bilo leto 1992 leto uskladitve koledarja s 26. julijem, ki je po "Začaranem snu" datum novega leta. Ne pozabimo, da se ta datum v mnogih starih kulturah povezuje z veliko zvezdo na nebu, s Siriusom.

Do leta 1991 ni bilo mogoče predvideti dogodkov na svetovnem nivoju, potem pa sta Jose in njegova žena Lojdin spoznala prekrivanje "narodnega" in "kozmičnega" koledarja v trenutku sončnega mrka, kar je zatem povzročilo prepoznavanje principa povezovanja obeh koledarjev. Majevski svečeniki so prerokovali popolni sončni mrk točno na dan 11. julija 1991! Za ta datum trdijo, da se z njim začne uresničevanje pomembnega prehoda na kozmično zavest in bistveno spreminjanje Zemlje. Preroštvo se natančno uresničuje. Po zaslugi Joseja in majevskih prijateljev lahko vsi uskladimo naše ure z naravnimi gibanji in energijami. Zdi se, da "Začarani sen" nima v sebi nedoslednosti, kakršne ima gregorijanski koledar. Celoten proces tega zaključka časa Jose in Maji imenujejo priprava za polet "Časovne Ladje Zemlja 2013".

José Argüelles predlaga človeštvu, da za prehod k naravnim ritmom sprejme tisti majevski koledar, ki uporablja 13 Lun in 28 dnevni lunin (mesečni) cikel. Pravi, da je to idealna mera Sonca in Lune, ker uporablja lihi, pravilni lunin cikel, ki traja 28 dni in je hkrati standard za merjenje 365-dnevnega sončevega cikla, ki je trajanje obhoda Zemlje okrog Sonca. Združitev vpliva Sonca in Lune je tudi simbolno glede na človekove psihološke značilnosti in njegovo uravnoteženje ali neuravnoteženje. Sončev – lunarni koledar bo predstavljal in odseval uravnoteženosti dvojic sončevo -lunarno in moške – ženske kvalitete znotraj človeškega bitja. Zelo pomembno je razmisliti o teh koledarjih, o njihovih vplivih na oblikovanje človeške zgodovinske zavesti in o njihovih posledicah, ki jih lahko opazimo v zunanjih psiholoških znakih. Iz te perspektive je možno uvideti našo preteklo zgodovinsko obdobje kot odmik in celo kot odvračanje od harmonično usklajene evolucijske poti in njene odličnosti.
Sveta geometrija nam je bila dana kot umetnost, ki je obznanjala in prikazovala celotno kreacijo. Je študij in zrenje Božanskih razmerij, odnosov in geometrijskih vzorcev, ki predstavljajo temelj kreacije in strukture univerzuma. Človek ima sposobnost prebuditi in priklicati moči treh svetih geometrijskih teles piramide, kocke in krogle v lastnem človeškem telesu. Z manifestacijo teh notranjih simbolov pridobi ključ do višjih duhovnih svetov. Z razumevanjem teh geometrijskih vzorcev in valujočih energij se naučimo čiste govorice vesolja, razkrije se nam univerzalna modrost.

Dr. José Argüelles je avtor temeljnih raziskovalnih del: Reflections on the Nature and History of Human Expression, The Transformative Vision (1975), The Mayan Factor (1987), Earth Ascending (Zemlja napreduje)(1988), Time and the Technosphere (Čas in tehnosfera), The Law of Time in Human Affairs (2002), 260 postulatov dinamike časa kot zavesti.

Carl Johan Calleman

Že kot študenta toksikologije na Univerzi v Stockholmu so ga razmišljanja o smislu in višjem namenu življenja in ideja o koncu časa pripeljali do študija starih kultur Mehike. Za Maje in njihov koledar se je pričel zanimati na svojem prvem obisku v Mehiki in Gvatemali leta 1979. Zaljubil se je v ljudi in kraje, ki jih je obiskal, občutil jih je kot svoj duhovni dom na Zemlji. Začutil je močno povezanost svoje usode z ljudmi teh krajev in z njihovim koledarjem.

Leta 1986 prične z delom na Oddelku za zdravo okolje Univerze v Seattlu v ameriški državi Washington, kjer se je začel njegov poglobljen študij civilizacije Majev. Izkušnje s področja harmonične konvergence so ga utrdile v veri v višje resnice, ki so jih posredovali Maji s svojimi koledarji. Še vedno je prvenstveno raziskoval področja vzrokov rakavih obolenj. Vzporedno zanimanje za koledarje Majev ga leta 1993 ob vrnitvi na Švedsko pripelje do odločitve, da se popolnoma posveti tem raziskavam. Prepričan je bil, da z razkrivanjem skrivnosti majevskega koledarja človeštvu bolj koristi.

Dela se je dr. Calleman lotil s primerjalno študijo švedske zgodovine in ugotovil zanimiva ujemanja z majevskim koledarjem. Objavil je krajšo študijo Majevske hipoteze (1994), ki je že obravnavala pomembnost prihajajočega Venerinega prehoda. Po nekaj letih intenzivnega študija mu ni uspelo objaviti knjige Teorija vsega, vendar ni izgubil poguma. Na Švedskem je intenzivno objavljal članke o majevskem koledarju. Leta 1998 je bil vabljeni predavatelj na konferenci o majevskih koledarjih v Meridi na Yukatanu v Mehiki, v domovini Majev. Obisk v Hondurasu ga je spodbudil, da je že leta 2001 izšla njegova knjiga Majevski koledar. Obiskal je Indijo in študiral filozofije vzhoda, svoja dognanja pa objavil leta 2004 v knjigi Majevski koledar in transformacija zavesti. Predavanja in seminarje je imel v preko 20 državah. Posnel je nekaj intervjujev z Don Alejandrom Oxlajem, vodjem odbora majevskih starešin, in skupino v Indiji in prikazal možno širšo poenotenje resnic, ki jih razlaga majevski koledar. Carl Calleman je bil rojen v glavnem mestu Švedske ob 12. uri 15. maja 1950, kar po svetem koledarju Majev ustreza dnevu "5 Jaguar". To je tudi sredina meseca, ki je posvečen rimski boginji Mai.